Nota Bene: Prijatelji su hvale vredni

Često, u svojoj opterećenosti beskrajem gluposti, na koje najčešće ni ne možemo da utičemo, zaboravimo malo da zastenemo, da se osvrnemo i zahvalimo na onome što imamo, a tako je mnogo toga, bar u mom slučaju.
Previše ljudi, situacija, emocija, stanja i  stvari uzimamo zdravo za gotovo i u svojoj razmaženosti i sebičnosti podrazumevamo da nam sve to pripada, shodno čemu bivamo zaraženi poremećenim sistemom vrednosti.

U svom unutrašnjem djialogu ili monologu, kako god ko naziva konverzaciju sa samim sobom došla sam na ideju (verovatno mi je javljanje ideje bilo podupreto štivima poput Kaluđera koji je prodao svoj ferari, Noćni voz za Lisabon, Lečenje Šopenhauerom.... i jos kojekakvim naslovima koji su mi trenutno u opticaju) da zamislim kako bi jedna moja nedelja (ona koja broji 7 dana) izgledala da nemam prijatelje ili da moji prijatelji nisu tako VELIKI da mogu da podignu Sunce, a da se pri tome ne umore ili ne daj Bože opeku.

E, pa da počnemo radovanje malim stvarima, osvrtom na šta se sve ne bi desilo u jednoj nedelji da nemam prijatelje:

Ne bih svako jutro dobila Dobro jutro :)! Niko me ne bi pitao kako sam i sačekao da odgovorim, zato što ga to stvarno interesuje! Ne bih jela tortu od malina, a ne bi bila ni tako ukusna! Ne bih dobila cvet! Ne bi mi sandale iz Zare stigle iz Šangaja, samo zato što u Beogradu nema broja. Ne bih imala frizuru (a ni instrukcije za održavanje iste :)). Niko mi ne bi rekao da mogu nešto, što mislim da ne mogu. Ne bih tako uživala na Dunavu sa kafom za poneti. Ne bih se po kiši šetala po Kalemegdanu, kao da je sunčan dan. Ne bih imala omiljeni film na CD-u. Dokument bi ostao u PDF-u. Ne bih dobila poklon za rođendan mesec dana unapred :). Ne bih se grlila čvrsto i smejala glasno.  Ne bih uživala u tome što u svakom trenutku mogu da pokažem kako se osećam. Ne bih do 3 ujutru igrala Pictionary i gušila se od smeha zato što se Monaliza objašnjava crtanjem strelica na sve strane iz očiju žene i nindža kornjače (Leonardo). Ne bih imala sa kim da podelim svoje strasti prema svemu i svačemu. Ostala bih bez mogućnosti da nekoga iznenadim, da učestvujem u nečijoj radosti.

Ne bi se jedan tužan dan završio osmehom!
Kako bi pusto i prazno bilo.

Hvala vam!!! Lucky me!

Sartr je dao najsažetiju definiciju prijateljstva: Kafana ima smisla samo ako u njoj sedi moj prijatelj Pjer !

Categories: Za OzbiljNo, Što Je SrcU drago LOL ;) | 10 коментара

Кретање чланака

10 thoughts on “Nota Bene: Prijatelji su hvale vredni

  1. Svetlana

    Smo pravi ljudi mogu imati iskrene prijatelje i negovati prava prijateljstva godinama 🙂

  2. Поверење и међусобно уважавање, чине човека комплетним. Уживала сам у читању текста. Поздрав!

  3. Bravo sestro, padni mi na grudi! 🙂 🙂 🙂

  4. Diiivan text, dobar podsetnik! Jos mnogo avantura i predivnih trenutaka nas ceka! Prvo na spisku….povetarac, cvrcci, pegice, plavi slani pramenovi ( tu su, tu su sigurno samo ne vidis!)…letooo 🙂

  5. „Prijatelji su kao zvezde, i kada ih ne vidiš oni su tu“, rekao je neko.
    Dopao mi se Vaš tekst koji je veoma životan. Mnogo toga se sklupčalo između redova, što ćete možda jednom zapisati. 🙂

Оставите одговор

Блог на WordPress.com.

